مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-05سياسي

شاهد روزهای دردناکی در بیمارستان های گیلان هستیم/ کرونا بی رحم است


نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه درباره کرونا قصد مزاح و سخنوری نداریم، گفت: بیمارستان ها شاهد روزهای دردناکی است و برخی از خانواده ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/گیلان نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه درباره کرونا قصد مزاح و سخنوری نداریم، گفت: بیمارستان ها شاهد روزهای دردناکی است و برخی از خانواده ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده اند.

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز گیلان، از اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه باید هفته های سخت کرونایی را سپری کنیم، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا همه امکانات کشور را جهت ارائه خدمت به مردم بسیج کنیم.

وی از همکاری سپاه و بسیج با نیروهای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب قرارگاه مقابله با کرونا خبر داد و افزود: کرونا یک بیماری نوپدید است و لذا نباید بنشینیم تا ویروس سراغ ما بیاید، بلکه به صورت فعال به آن حمله خواهیم کرد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان کرونا را دشمنی دانست که امکان صلح و مذاکره با آن وجود ندارد و تصریح کرد: به واسطه همه گیر بودن کرونا، یا در این جنگ پیروز می شویم و یا از بین می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد روزهای دردناکی در بیمارستان های گیلان هستیم/ کرونا بی رحم است

شاهد روزهای دردناکی در بیمارستان های گیلان هستیم/ کرونا بی رحم است